Indonesië 13 juli - 2 augustus 2016 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van MMA - WaarBenJij.nu Indonesië 13 juli - 2 augustus 2016 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van MMA - WaarBenJij.nu

Indonesië 13 juli - 2 augustus 2016

Door: Els

29 Juli 2016 | Indonesië, Sanur

Vrijdag, 29 juli
Lekker ontbeten en met een auto met chauffeur (Putu) naar Denpasar geweest. In Denpasar was Bali's groot-ste en oudste traditionele markt, Pasar Badung, eerder dit jaar door een brand werd verwoest. Er is echter om het zwart geblakerde gebouw heen veel bedrijvigheid. Wij hebben daar een tafelkleed ge-kocht. Hierna stelde Putu voor om naar een winkel te gaan buiten Denpasar, waar zilveren sieraden worden gemaakt en verkocht. Dit wordt 'Boeddha -to-Boeddha zilver genoemd, 3x goedkoper dan in Nederland. Aan boord van het KLM vliegtuig werd het ook verkocht. Het was een mooi huis met erachter een werkplaats. Ontzettend veel Nederlanders in de winkel allemaal uit op een koopje. Hier hebben Emma en ik wat gekocht. We spreken met Putu af, dat hij ons zondagochtend weer ophaalt om naar Ubud te gaan. 's Avonds een cocktail gedronken in een Australische bar 'Barb's' en gegeten in restaurant Costa Rica (een overheerlijke visschotel van de BBQ).